Αν υπάρχει θεός ή Θεός είναι η διαχρονική ερώτηση, που
υπάρχει ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ή όχι, ο θεός. Όπως πάντα η απάντηση σε
αυτή την ερώτηση βρίσκεται μέσα στην ερώτηση, άσχετα αν με κόπο ψάχνουν να την
βρουν οπουδήποτε αλλού. Στην ερώτηση “Υπάρχει θεός;” η μαγική λέξη είναι όχι η
λέξη “θεός” αλλά η λέξη “υπάρχει”. Διότι ότι ΥΠ-ΑΡΧΕΙ, βρίσκεται ΥΠΟ της ΑΡΧΗΣ.
Άρα αν ΥΠ-ΑΡΧΕΙ θεός βρίσκεται ΥΠΟ της ΑΡΧΗΣ.
Η ΑΡΧΗ που ο θεός βρίσκεται ΥΠΟ της, ποιά είναι; Όσοι λένε πως όντως υπάρχει θεός, αυτόματα δέχονται και πιστεύουν, πως ο θεός βρίσκεται ΥΠΟ κάποιας ΑΡΧΗΣ και δεν είναι ο ίδιος αυτή η ΑΡΧΗ. Ας δούμε τι λέει το λεξικό στο λήμμα Θεός, και τι λένε οι θρησκείες μιας και αυτές έχουν το © του θεού.
Η ΑΡΧΗ που ο θεός βρίσκεται ΥΠΟ της, ποιά είναι; Όσοι λένε πως όντως υπάρχει θεός, αυτόματα δέχονται και πιστεύουν, πως ο θεός βρίσκεται ΥΠΟ κάποιας ΑΡΧΗΣ και δεν είναι ο ίδιος αυτή η ΑΡΧΗ. Ας δούμε τι λέει το λεξικό στο λήμμα Θεός, και τι λένε οι θρησκείες μιας και αυτές έχουν το © του θεού.
Σκέψου εκεί που περπατάει ο τρελός του χωριού, πατάει ένα
μυρμήγκι και καταστρέφει μια μυρμηγκοφωλιά, για τον κόσμο των μυρμηγκιών ο
τρελός που όλοι τον κοροϊδεύουν στο χωρίο, είναι ένας θεός. Θα γραφτεί στην
μυθολογία της μυρμηγκοφωλιάς και θα διδάσκεται στα μυρμηγκοσχολεία, πως ο θεός
κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα και μπλα μπλα μπλα. Αλλά απλά ήταν ο τρελός
του χωριού αυτός και κανένας θεός, μόνο που τα ανόητα μυρμηγκάκια δεν το
γνωρίζουν αυτό. Μια άλλη μέρα ένας μεγάλος φιλόσοφος, εκεί που περπατάει του
πέφτει ένα ποτήρι νερό μέσα σε μια μυρμηγκοφωλιά και γίνεται κατακλυσμός στην
μυρμηγκοφωλιά, ξέρεις την συνέχεια, ο θεός μπλα μπλα μπλα.
Κάθε τι που βρίσκεται πιο ψηλά από αυτό, το μυρμηγκάκι το
θεωρεί θεϊκό το προσκυνάει το πιστεύει και το θεωρεί ανώτερο του.
Μια άλλη ερώτηση που προκύπτει μετά από τους δεκάδες και
αντικρουόμενους ορισμούς της λέξης θεός, είναι οι φιλόσοφοι που λένε την λέξη
θεός, ποιά από όλους αυτούς τους ορισμούς εννοούν; Είναι οφθαλμοφανές πως δεν
εννοούν τον θεό, των θρησκειών αλλά κάποιο άλλον ον έξω από τις δημιουργίες. Η
άποψη μας για τον θεό (είτε θεό, είτε Θεό) είναι ήδη δηλωμένη, κάθε τι μέσα
στις δημιουργίες είναι ένα δημιούργημα ακόμη και ο θεός είναι ένα δημιούργημα
του δημιουργού.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ γίνεται το παιχνίδι, (στο Ναγκουάλ, κατά τον Δον Χουάν) αλλά εκεί δεν πρόκειται να φτάσεις πιστεύοντας και σκύβοντας, ειδικά όταν από το πολύ σκύψιμο, πιστεύεις τις πέτρες για θεούς. Να θυμάσαι πως έξω από τις δημιουργίες δεν υπάρχουν λέξεις, σκέψεις συναισθήματα, άρα το οτιδήποτε περιγράφεται με λέξεις δεν είναι έξω από την δημιουργία αλλά μέσα. Είναι είτε ο τρελός του χωριού, είτε ο μέγας φιλόσοφος, Θεός όμως δεν είναι.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ γίνεται το παιχνίδι, (στο Ναγκουάλ, κατά τον Δον Χουάν) αλλά εκεί δεν πρόκειται να φτάσεις πιστεύοντας και σκύβοντας, ειδικά όταν από το πολύ σκύψιμο, πιστεύεις τις πέτρες για θεούς. Να θυμάσαι πως έξω από τις δημιουργίες δεν υπάρχουν λέξεις, σκέψεις συναισθήματα, άρα το οτιδήποτε περιγράφεται με λέξεις δεν είναι έξω από την δημιουργία αλλά μέσα. Είναι είτε ο τρελός του χωριού, είτε ο μέγας φιλόσοφος, Θεός όμως δεν είναι.
Ο άνθρωπος χρειάζεται να γίνει ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
και όχι θεός.
Διάβασε τι λένε οι ειδικοί επί του θέματος Θεός-θεός, που δεν γνωρίζουν.
Υπάρχει Θ Ε Ο Σ; Ποιός απ’ όλους είναι;
Υπάρχει Θ Ε Ο Σ; Ποιός απ’ όλους είναι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου