Από όλα τα συναισθήματα, ο θυμός είναι αυτός που είναι ο πιο κολλητικός και εξαπλώνεται σαν πυρκαγιά στο διαδίκτυο, από χρήστη σε χρήστη, μετά τα θυμωμένα online μηνύματα σχετικά με κάποιο θέμα ή περιστατικό, σύμφωνα με κινεζική έρευνα που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα Independent.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Μπεϊχάνγκ, με επικεφαλής τον Δρ Ρούι Φαν, ανέλυσαν περίπου 70 εκατομμύρια μηνύματα (tweets) του μεγάλου κινεζικού κοινωνικού δικτύου Weibo, αντίστοιχου του Twitter, τα οποία προέρχονταν από περισσότερους από 200.000 χρήστες και αφορούσαν μια περίοδο έξι μηνών.