Ο σημερινός έφηβος των πόλεων και της καλοπέρασης, είναι γνωστό ότι είναι
κυκλοθυμικός, ανασφαλής, παρορμητικός, απερίσκεπτος και "επαναστατικός". Οι έφηβοι χαρακτηρίζονται επίσης από περίεργα μοτίβα ύπνου,
ξαφνική ανάπτυξη, ακμή και σνομπ συμπεριφορά. Είναι επίσης γνωστό ό,τι ο έφηβος που ανήκει σε φυλές, που ζουν με αξίες
και κοντά στους φυσικούς νόμους, όλα αυτά δεν ισχύουν. Μόνον σε υπό εξαφάνιση φυλές
και σε κλειστά συστήματα υπάρχουν αυτές οι εκφυλισμένες συμπεριφορές.
Τα ζώα, αλλά και οι
πίθηκοι, που τόσο τους μοιάζει ο άνθρωπος, δεν έχουν καν αυτό το στάδιο που εμείς αποκαλούμε "εφηβία" Αναπτύσσονται φυσιολογικά από την παιδική ηλικία στην πλήρη
ενηλικίωση, άλλωστε η ζωή στην φύση δεν επιτρέπει καπρίτσια και πολυτέλειες, ο
αδύναμος απλά πεθαίνει για να μην μολύνει την φύση και να ταΐσει τους δυνατούς
και άξιους.
Υπάρχουν πολλές λογικοφανείς εξηγήσεις για την
ύπαρξη των εφήβων και όπως σε όλα τα θέματα για κάθε παράλογο και παραφύση θέμα οι δικαιολογίες για να το φέρουμε στα μέτρα μας είναι ουκ ολίγες, ας δουμε κάμποιες και ας διασεκδάσουμε.
* Ορισμένοι πιστεύουν ότι οι άνθρωποι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αναπτυχθεί πλήρως ο εγκέφαλός του.
*Αλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι η εφηβική φάση επιτρέπει στα παιδιά να μάθουν για την δύσκολη και σύνθετη κοινωνική συμπεριφορά, ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν πιο εύκολα στο κοινωνικό σύνολο.
* Ορισμένοι πιστεύουν ότι οι άνθρωποι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αναπτυχθεί πλήρως ο εγκέφαλός του.
*Αλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι η εφηβική φάση επιτρέπει στα παιδιά να μάθουν για την δύσκολη και σύνθετη κοινωνική συμπεριφορά, ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν πιο εύκολα στο κοινωνικό σύνολο.
* Οι επιστήμονες κάποτε πίστευαν ότι
η εσωτερική δομή του εγκεφάλου είχε καθοριστεί στο τέλος της παιδικής ηλικίας
και η εφηβική συμπεριφορά είχε κατηγορηθεί για έλλειψη εμπειρίας.Όμως αργότερα
ανακάλυψαν ότι ο εγκέφαλος υφίσταται σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της
εφηβείας.
* Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ο
εγκέφαλος του εφήβου είναι πραγματικά μοναδικός. Αν και πολλές περιοχές του
εγκεφάλου ωριμάζουν κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, άλλες ωριμάζουν
αργότερα όπως η μετωπική περιοχή και η περιοχή του βρεγματικού λοβού, που είναι
υπεύθυνες για τον αυτοέλεγχο και προγραμματισμό.
* Άλλες επίσης μελέτες έχουν δείξει
ότι οι έφηβοι δεν μπορούν να δουν τις συνέπειες των πράξεών τους, να καταλάβουν
τις κοινωνικές καταστάσεις και τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων. ...αν αυτό δεν είναι εκφυλισμός, τότε τι είναι;
*Εφηβική εγκυμοσύνη και αυξανόμενα
ποσοστά των σεξουαλικά μεταδιδομένων
ασθενειών είναι από τα μεγάλα προβλήματα των εφήβων σήμερα ...και είναι φυσικό αφού δεν υπάρχει τίποτε αξίας για να αντιπαρατεθούν και να ζήσουν.
* Άλλοι εφιστούν την προσοχή, λέγοντας πως κατανόηση, αγάπη και
σωστή σεξουαλική εκπαίδευση, είναι ότι καλύτερο μπορούμε να προσφέρουμε στους
εφήβους σήμερα, .... μιας και είμαστε εντελώς ανίκανοι να προσφέρουμε στα παιδιά μας οτιδήποτε πιο ουσιαστικό.
Ας σκεφτούμε τώρα έναν Σπαρτιάτη, έναν Ινδιάνο, μία οποιαδήποτε ανθρώπινη φυλή που ζει σε φυσιολογικές ανθρώπινες συνθήκες, φυσικά σε αρμονία με τους νόμους της φύσης, το πως εξελίσσεται από παιδί σε ενήλικα.
Ας σκεφτούμε τώρα έναν Σπαρτιάτη, έναν Ινδιάνο, μία οποιαδήποτε ανθρώπινη φυλή που ζει σε φυσιολογικές ανθρώπινες συνθήκες, φυσικά σε αρμονία με τους νόμους της φύσης, το πως εξελίσσεται από παιδί σε ενήλικα.
Ας τον αντιπαραβάλλουμε με τις πολυτέλειες που διαθέτουν οι
νεαροί που αποκαλούνται έφηβοι, για να έχουν πεδίο ύπαρξης οι ψυχολόγοι και οι
συν αυτώ κι ας βγάλουμε συμπεράσματα …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου