Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

10 γυναικείες ατάκες που άλλαξαν τη ροή της ιστορίας

- «Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» - Εύα

- «Και μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο» – Πηνελόπη

- «Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε» - Μήδεια

- «Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό» – Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου

- «Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!!» – Η γυναίκα του Ιούδα !

- «Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό…» - Εύα Μπράουν 1940

- «Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο» – Τζάκι Κέννεντι 1963

- «…και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι» – Κυρία Ούλμπριχτ 1961

- «Γιώργο, ο αχαΐρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να μπει!» - Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973


- «Οσάμα, θα πάω στη Νέα Υόρκη με τη μαμά – με διαφορετικές όμως πτήσεις» – Η Κυρία Μπίν Λάντεν

Δεν υπάρχουν σχόλια: