Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Έχω την δική μου γνώμη, αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί της

* Ο,τι εύχεσαι για μένα. να το δώσει διπλό ο θεός σε σένα!

* Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα πολύ όμορφο πράγμα. Μεταξύ πέντε είναι φανταστικό... Στην πρώτη περίτωση είναι κάτι κακό, στην δεύτερη είναι Θεουργία, Τάντρα ...και λοιπές μαλακίες

* ΠΑΙΔΕΙΑ είναι αυτό που μένει αφού ξεχάσεις αυτά που έμαθες στο σχολείο

* Η ζωή είναι μια σεξουαλικά μεταδιδόμενη ασθένεια. Ένα meme

* Ο,τι εύχεσαι για μένα. να το δώσει διπλό ο θεός σε σένα!!

* Η σάτυρα που ενοχλεί, δεν είναι η άδικη αλλά η εύστοχη σάτυρα.

* Ήλθαν τα αύρια να διώξουν τα σήμερα.

* Ποιος είναι μεγαλύτερος εγκληματίας, αυτός που ληστεύει μια τράπεζα ή αυτός που την ιδρύει;

* Ημουν Άθεος μέχρι που ανακάλυψα ότι είμαι Θεός. (Θεός+Κλήτος = Θεόκλητος)

* Παλιά ήμουν αναποφάσιστος, αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.

* Μην αφήνεις αυτό που σε τρώει, να χορτάσει !!!

* Να είστε προσεκτικοί όταν διαβάζετε βιβλία για την υγεία. Μπορεί να πεθάνετε από τυπογραφικά λάθη

* Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το ευκολότερο πράγμα. Εγώ το 'χω κόψει τουλάχιστον δέκα φορές

* Αμα θέλω έχω θέληση... Αλλά δεν θέλω

* Η ζωή είναι κάτι το εξαιρετικά σημαντικό ώστε να μιλάς σοβαρά γι' αυτήν.

* Χαμένος δεν είναι αυτός που έπεσε, αλλά αυτός που δεν προσπάθησε να σηκωθεί!!

* Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις, πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει;

* Δημόσιος υπάλληλος είναι εκείνος που έχει, ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

* Οι γυναίκες χρειάζονται ένα λόγο για να κάνουν σεξ. Οι άντρες απλά χρειάζονται ένα μέρος.

* Κουμουνιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο ...και ο Δημοκράτης, ο Σοσια-ληστής, ο παπάς χριστιανός, το ίδιο.

* Mην πατάτε το χόρτο. Kαπνίστε το !

* Το να παντρευτείς για το σεξ είναι σαν να αγοράζεις ένα Boeing 747 για τα δωρεάν φυστίκια.

* Οι γυναίκες είναι θησαυρός. Γι’ αυτό ...τις θάβουμε!

* Μια από τις προκαταλήψεις του ανθρώπινου νου είναι το γεγονός ότι η παρθενιά θεωρείται αρετή.

* Έχω την δική μου γνώμη, αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί της

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πες κι αλλα?!!