Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Τι σημαίνει πιστεύω

Το να πιστεύω σημαίνει να ξέρω ότι κάθε μέρα είναι μια καινούργια αρχή, σημαίνει πως είμαι σίγουρος ότι γίνονται θαύματα και ότι τα όνειρα βγαίνουν αληθινά.

Πιστεύω και έτσι βλέπω αγγέλους να χορεύουν ανάμεσα στα σύννεφα, τον κατάσπαρτο με αστέρια ουρανό και τη σοφία του ανθρώπου να περιδιαβαίνει πάνω στο φεγγάρι.

Πιστεύω θα πει να ξέρω πόσο αξίζει μια καρδιά που νοιάζεται,
η αθωότητα των παιδικών ματιών και η σοφία ενός ηλικιωμένου χεριού, επειδή μέσα από τα διδάγματα τους μαθαίνω την αγάπη.

Πιστεύω σημαίνει να βρω τη δύναμη και το κουράγιο μέσα μου,
όταν έρθει η ώρα, να μαζέψω τα κομμάτια μου και να αρχίσω ξανά.

Πιστεύω θα πει πως δεν είμαι μόνος μου, πως η ζωή είναι ένα δώρο και πως ήρθε η ώρα να το εκτιμήσω.

Πιστεύω σημαίνει πως όπου να” ναι θα γίνουν υπέροχα πράγματα

και πως μπορώ να πραγματοποιήσω όλα τα όνειρα και τις ελπίδες μου.

Μονάχα να πιστέψω… Μονάχα να πιστέψω…

Δημήτρης Καραβασίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: