Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014

Αλλάζοντας της συνήθειες

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να αλλάξουμε τις κακές συνήθειες που στέκονται μπροστά μας και μας φράζουν τον δρόμο για μια γερή και υγειη ζωή; Μπορούμε να συν τρίψουμε τις επιθυμίες των συνηθειών μας; Ναι μπορούμε. Μάθετε πως, με απλά βήματα.

Μπορούμε να τις εξαφανίσουμε για ζήσουμε μια υγιή ζωή, πιο ευτυχισμένη. Πως είναι δυνατόν συνεχώς οι καλύτερες προθέσεις μας που έχουμε για μας να ζήσουμε καλύτερα την ζωή μας να συνθλίβονται από τις επιθυμίες της συνήθειας μας συνεχώς; Θέλουμε να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι , να τρώμε πιο υγιεινά, να κόψουμε το κάπνισμα, άλλα πολύ απλά δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε. Η απάντηση βρίσκετε σε κάτι πολύ απλό αλλά συνήθως οι άνθρωποι δεν το έχουν υπόψη τους.

Δεν ξέρουμε πως να αντιμετωπίσουμε την βαρεμάρα και το στρες με έναν υγιεινό τρόπο. Οι άσχημες συνήθειες που έχουμε δημιουργήσει έρχονται να τα καταπολεμήσουν αυτά τα δυο, σκεφτείτε ας πούμε συνήθειες που έχετε να καταπολεμήσετε την βαρεμάρα η το άγχος δεν είναι το πιο λογικό να βρίσκονται στην παρακάτω λίστα;

~Κάπνισμα ξενύχτι και αλκοολισμός
~Nα αναλώνεις πολλές ώρες στο διαδίκτυο, χωρίς όφελος.
~Nα τρως επεξεργασμένη τροφή ή fast food
~Nα γίνεσαι απότομος, επιθετικός και θυμωμένος
~Να βλέπεις τηλεόραση με τις ώρες και να παίζεις βιντεοπαιχνίδια
~Να κάνεις μη αναγκαία ψώνια και να φορτώνεσαι χρέος για πράγματα που ουσιαστικά δεν χρειάζεσαι.
~Να μην γυμνάζεσαι
~Να έχεις ενοχλητικές συνήθειες όπως πχ να δαγκώνεις τα νύχια σου κλπ

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και άλλα πάρα πολλά παραδείγματα άλλα στο συμπέρασμα που θέλουμε να καταλήξουμε είναι ότι αυτές οι συνήθειες-πράξεις που κάνουμε τις κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το άγχος και το στρες και την βαρεμάρα άλλα όχι με τον σωστό τρόπο, γιατί δεν ξέρουμε και δεν έχουμε μάθει στον εαυτό μας να τις αντιμετωπίζει αυτές τις καταστάσεις αλλιώς.

Δεν θα ήταν πιο σωστό να αντιμετωπίζουμε το στρες και την βαρεμάρα με πιο ενδιαφέροντα πράγματα και να αντικαταστήσουμε όλες τις κακές συνήθειες με πιο θετικές που θα έχουν ένα υγιεινό αντίκτυπο στην ζωή μας.

Μερικές ιδέες καταπολέμησης των άσχημων συνηθειών.
~τρέξιμο/ περπάτημα/ κολύμβηση/ ποδηλασία
~να κάνουμε αεροβικές ασκήσεις
~Yoga / διαλογισμός
~να παίζουμε με παιδιά και φίλους
~να δημιουργούμε, να γράφουμε, να παίζουμε κάποιο μουσικό όργανο
~να διαβάζουμε ενδιαφέροντα βιβλία
~να κάνουμε οδοιπορικά στην φύση
~να πάρουμε την κατάσταση στα χεριά μας αρχίζοντας από βήματα μικρής εμβέλειας
~να μάθουμε να αναγνωρίζουμε το σώμα μας και τις ανάγκες του
~να ξεκουραζόμαστε όσο χρειαζόμαστε
~να κάνουμε ένα ζεστό /κρύο ντους
~και το πιο σημαντικότερο από όλα γενικά είναι να μάθουμε να ζούμε στο ΠΑΡΟΝ.

Έφερα μερικά παραδείγματα που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν την βαρεμάρα και το στρες. Αν αντικαταστήσουμε τις άσχημες συνήθειες μας με πιο θετικές η ζωή μας θα γίνει πιο φωτεινή πιο ζωηρή λιγότερο στρεσαρισμένη με λιγότερες ασθένειες

Οι παλιές μας συνήθειες σίγουρα δεν δημιουργήθηκαν σε ένα βράδυ και σίγουρα δεν φεύγουνε σε ένα βράδυ αντίστοιχα, τις χτίσαμε μακροχρόνια και με τον ίδιο τρόπο θα τις αφαιρέσουμε και από την ζωή μας.

Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε γιατί τις κάνουμε και να βάλουμε στον εαυτό μας τα πιστεύω ότι μπορούμε να τις αλλάξουμε ότι έχουμε πάντα την θέληση και την δύναμη να το κάνουμε αυτό για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Πρέπει να είμαστε συνειδητοί όταν αρχίζει το στρες και η βαρεμάρα να μας απορροφά και αντί να τις φοβόμαστε να συνειδητοποιήσουμε ότι είναι απλά προβλήματα εύκολα που μπορούμε να τα διορθώσουμε πολύ εύκολα.

Μόλις είμαστε πλήρως συνειδητοποιημένοι μπορούμε να κάνουμε τα ακόλουθα βήματα για να αντιστρέψουμε τις συνήθειες μας.
Να  επιλέγουμε για σταμάτημα μια - μια τις αρνητικές συνήθειες μας.
Να ξεκινάμε σιγά με μικρά βήματα στην αρχή.
Να  μπορούμε να παρακινηθούμε από διάφορα πράγματα στο ιντερνέτ για την αντιμετώπισή τους 
Να απολαμβάνουμε την καινούργια μας συνήθεια που θέλουμε να εδραιώσουμε.
Να επιτύχουμε την μέγιστη απόδοση μπορούμε να τα γράψουμε σε ένα χαρτί τι μας ενοχλεί και τι θέλουμε να αλλάξουμε και να κάνουνε ένα σχετικό πλάνο.

Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι οι ψευδαισθήσεις της βαρεμάρας και του στρες μπορούν να καταπολεμηθούν με το χαμόγελο μας που αποκτάμε κάθε φορά που αποφεύγουμε να κάνουμε τις άσχημες συνήθειες και στην θέση τους να μπαίνουν άλλες πιο δραστικές και θετικές γεμάτες Ενέργεια για τον εαυτό μας..