Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

Παραμείνετε λεπτοί χωρίς δίαιτα

Παραμείνετε λεπτοί χωρίς δίαιτα μὀνο τρώγοντας σωστά: Το να τρεφόμαστε σωστά και να διατηρούμε το ιδανικό βάρος δεν είναι κατά κανένα τρόπο εύκολη υπόθεση. Είναι αντίθετα ένα από τα πράγματα τα οποία οι άνθρωποι στο σύνολό τους παλεύουν να επιτύχουν περισσότερο σε όλη τους τη ζωή, ειδικά οι άνθρωποι των πόλεων.
Η σωστή διατροφή δεν αποτελεί κανένα μεγάλο μυστήριο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να το πάρετε απόφαση, να έχετε επιμονή και να εκπαιδεύσετε από την αρχή τον εαυτό σας ώστε να μάθετε πώς να ζείτε πιο υγιεινά. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες εύκολες και αποτελεσματικές συμβουλές για το πώς να διατρέφεστε σωστά για να παραμείνετε υγιείς και λεπτοί

Ακούστε το στομάχι σας και την λογική σας: Κάποιες φορές, όταν έχουμε μπροστά μας ένα τέλειο φαγητό, τείνουμε «να τρώμε με τα μάτια» και όχι με το στομάχι. Το μυαλό λέει να τρώμε περισσότερο και περισσότερο επειδή το φαγητό έχει τέλεια γεύση, ενώ το στομάχι, προσπαθεί να τραβήξει το χαλινάρι. Όταν αισθάνεστε χορτάτοι, τότε είστε χορτάτοι-μην αφήνετε το μυαλό σας να σας πείσει για το αντίθετο. Σταματήστε πριν νοιώσετε χορτάτοι και μην τρέφεστε με πολύπλοκα φαγητά. Η απλότητα εδώ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Να Τρώτε Τακτικά: Το να τρώτε σε τακτά χρονικά διαστήματα είναι σημαντικό, καθώς όχι μόνο κρατά το μεταβολισμό σας σε έντονο ρυθμό λειτουργίας, αλλά επίσης βοηθά να μη μένουμε πολύ πεινασμένοι. Κι αυτό είναι θετικό, γιατί όταν μας καταλαμβάνει αίσθημα μεγάλης πείνας τείνουμε να κάνουμε τις λάθος επιλογές, όπως και να καταναλώνουμε υπερβολικά μεγάλη ποσότητα, καθώς τρώμε υπερβολικά γρήγορα και το στομάχι μας δεν προλαβαίνει να δώσει το μήνυμα ότι χορτάσαμε.

Οι Μικρές Μπουκιές είναι Απαραίτητες: Το να τρώμε μικρές μπουκιές, να μασάμε καλά το φαγητό μας και μετά να καταπίνουμε θα μας βοηθήσει όχι μόνο να απολαύσουμε πραγματικά το φαγητό που τρώμε, αλλά και θα συμβάλλει ώστε το στομάχι σας να «καταγράψει» την τροφή που καταναλώνουμε και να δώσει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι έχουμε χορτάσει. Όταν αντίθετα δε μασάμε επαρκώς το φαγητό, το στομάχι μας δεν έχει την ευκαιρία να μας δώσει το μήνυμα ότι χορτάσαμε κι έτσι τείνουμε να παρατρώμε. Να τρώτε σιγά-σιγά και να απολαμβάνετε τα γεύματά σας!

Σταματήστε να Πίνετε Περιττές Θερμίδες: Ένας από τους κυριότερους λόγους πίσω από την παχυσαρκία δεν είναι τόσο οι θερμίδες που τρώμε αλλά περισσότερο οι θερμίδες που πίνουμε. Συχνά ξεχνάμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η σόδα που καταναλώνουμε είναι γεμάτη εκατοντάδες θερμίδες, και ότι εκείνος ο καφές που αγοράζουμε στην καφετέρια της γωνίας περιέχει τόσα λιπαρά όσα ένα γεύμα σε φαστφουντάδικο. Κόψτε ή μειώστε όλα τα αναψυκτικά, τα ποτά, τις σόδες, ακόμα και τους χυμούς (περιέχουν πολλά σάκχαρα) αν θέλετε να αδυνατίσετε. Να επιλέγετε μόνο νερό.

Να Τρώτε Πρωινό: Πρόκειται για μια παλιά συμβουλή που όλοι μας ξέρουμε αλλά λίγοι ακολουθούμε. Το πρωινό είναι σίγουρα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Κι αυτό γιατί όχι μόνο μας δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να λειτουργήσουμε κατά τη διάρκεια της μέρας, αλλά επίσης θέτει το μεταβολισμό σε έντονο ρυθμό κι έτσι το σώμα μετατρέπεται, για να το πούμε μεταφορικά, σε μια μηχανή καύσης λίπους μέχρι το άλλο πρωί. Το αν ξεχνάμε το πρωινό καταβάλει τον μεταβολισμό μας.

Ενώ όλ’ αυτά είναι λογικά και φυσιολογικά, ελάχιστοι τα ακολουθούν γι αυτό και στην σύγχρονη εποχή οι άνθρωποι πεθαίνουν από τις ασθένειες και όχι από γηρατειά και επιπλέον ζουν και άρρωστοι.