Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

Συνήθειες που πρέπει να αποκτήσεις!

Όσα κάνουμε καθημερινά χωρίς αμφιβολία καθορίζουν την ζωή μας συνολικά. Κάποιες συνήθειες τις κάνεις με τον ίδιο τρόπο κάθε μα κάθε μέρα. Ισως αν αλλάξεις μερικά πράγματα η καθημερινότητα γίνει λίγο ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και ίσως να δεις και μερικές πτυχές της λιγο διαφορετικά.

Μάθε να έχεις εναλλακτικές: Μερικά σχέδια δεν πάνε όπως τα είχες σκεφτεί, το έχεις ζήσει. Το να έχεις εναλλακτικές (plan B το λένε) σε απαλλάσει από άγχος, πανικό και χάσιμο χρόνο. Συνήθως το plan b, από εμπειρία στο λέω, προκύπτει καλύτερο από το αρχικό σχέδιο. Γιατί ως γνωστόν κάθε εμπόδιο για καλό.

Μάθε να προσδιορίζεις τις προτεραιότητες σου: Μεγάλο πράγμα οι προτεραιότητες και μεγαλύτερο να τις έχεις συνειδητοποιήσει. Σκέψου σε τι σειρά θα βάλεις τα σημαντικά της ζωή σου και τι θα κάνεις για αυτό. Μετά σκέψου τα δευτερεύοντα και θα έχεις έτοιμες λύσεις τι αφήνεις πίσω όταν πρέπει να τρέξεις για τις δικές σου προτεραιότητες

Μάθε να έχεις σταθερή ρουτίνα το πρωί: Ξύπνα την ίδια ώρα (εγώ ανακάλυψα ότι το να ξυπνάς πρωί σε γεμίζει ενέργεια), τεντώσου καλά και πιες ένα χλιαρό ποτήρι νερό με μισό λεμόνι. Φάε κάτι για πρωινό και προσπάθησε να κάνεις πάνω κάτω τα ίδια κάθε πρωί. Ο οργανισμός αυτή την ρουτίνα στην ανταμείβει με λιγότερο άγχος.


Μάθε να πίνεις νερό: Ξεκίνα να πίνεις νερό. Ναι 8 ποτήρια την ημέρα και αν αθλείσαι ή ιδρώνεις πολύ περισσότερα. Βάλε ένα ποτήρι στο γραφείο, στο τραπεζάκι του σαλονιού και πίνε. Μπορείς να προσθέσεις σε μια κανάτα κομμάτια αγγούρι, λεμόνι ή ακόμα και φράουλες για να το αρωματίσεις. Το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί.

Μάθε πως θα έχεις έναν καλό ύπνο: Κλείσε τον υπολογιστή τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο. Και το κινητό. Μην πιεις καφέ τέσσερις ώρες νωρίτερα. Ανακάλυψε αν το αλκοόλ σου δημιουργεί υπερδιέργεση. Άλλοι χαλαρώνουν με βιβλίο, άλλοι με ένα καλό μπάνιο. Βρες τι είναι αυτό που σε βοηθάει να κοιμηθείς καλά. Συνήθως είναι και αυτό που δεν σε δυσκολεύει να αποκοιμηθείς.

Μάθε να μην χάνεις χρόνο με τις δουλειές του σπιτιού: Βρες χρόνο να πετάξεις τα άχρηστα του σπιτιού και απλοποίησε τη καθαριότητα του. Καθιέρωσε μισή ώρα την ημέρα (ανάλογα που μένεις, άλλο γκαρσονιέρα άλλο Μπάκιγχαμ) και βάλε κάποια πράγματα σε τάξη. Μην αφήνεις να μαζεύονται δουλειές για το Σάββατο, χάνεις το Σάββατο.

Μάθε να εκτιμάς τον online χρόνο σου: Ο περισσότερος χρόνος που χάνεις μέσα στην ημέρα, για τα περισσότερα επαγγέλματα, είναι αυτός που μπαίνεις στο internet για να τσεκάρεις e-mails, τι φωτογραφίες ανέβασαν οι φίλοι σου, τι γίνεται στο twitter. Όρισε πότε θα το κάνεις αυτό και πόσο συχνά (με ρεαλιστικά κριτήρια) και κάθε φορά που τσεκάρεις, βγες από το internet χωρίς να χαζολογήσεις. Επίσης είναι η στιγμή που πρέπει να σταματήσεις να ανοίγεις το smartphone πριν πλύνεις τα δόντια σου. Εγγυημένα θα σηκωθείς πολύ αργότερα από το κρεβάτι.

Μάθε να κάνεις ένα πράγμα την φορά: Είναι υπέροχο που μπορείς να απαντάς emails ενώ μιλάς στο τηλέφωνο μασώντας μια μπάρα δημητριακών. Ακόμα πιο υπέροχο όταν παράλληλα με τα πόδια κάνεις και πετάλι σε ποδήλατο. Δοκίμασε για μια μέρα να κάνεις ένα πράγμα την φορά και τελειώνοντας να πηγαίνεις στο επόμενο. Θα δεις πως θα τα κάνεις όλα, χωρίς γκάφες και λάθη και εσύ θα είσαι πιο ήρεμος

Κάνε τουλάχιστον ένα πράγμα κάθε μέρα που να σε ευχαριστεί: Ξέρεις, μπορεί να είναι και μια καλή πράξη.