Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Η Ώρα του Γέλιου

- Στους γονείς μου οφείλω το "ζην", στον δάσκαλό μου το "εύ ζην", στη Eurobank 30.000 ευρώ...
στην Πειραιώς 22.000 ευρώ... στην εφορία 12.000 ευρώ...

- Αν ακούσετε τίποτα για καμιά θέση εργασίας ενημερώστε με σας παρακαλώ, ψάχνω δεύτερη δουλειά γιατί πρώτη δεν βρίσκω με τίποτα!!

- 10 χρόνων είναι το ευρώ και μας έχει βγάλει την πίστη. Σκέψου να μπει και στην εφηβεία δηλαδή!!

- Μετά το ηλεκτρονικό τσιγάρο, δεν θα ήταν τρομερό να έβγαζαν και ηλεκτρικό πορτοφόλι;
Να το φορτίζεις το βράδυ και το πρωί να είναι γεμάτο !!!

- Διάλογος ζευγαριού σε περίοδο οικονομικής κρίσης...
-Αγάπη μου, έχω γκόμενο!
-Εργάζεται;

- Μωρό μου, μ΄αγαπάς μόνο και μόνο γιατί ο πατέρας μου άφησε κληρονομιά 100 εκατομμύρια;
- Καλά, πλάκα μου κάνεις; Τι ανασφάλειες είναι αυτές! Θα σε λάτρευα, όποιος κι αν σου τ΄άφηνε!

- Όταν είδα τον τελευταίο λογαριασμό του ρεύματος έπαψα να έχω φοβία για το σκοτάδι
 κι άρχισα να φοβάμαι το φως !!

Διαφήμιση από γυμναστήριο: "Βαρέθηκες να είσαι χοντρός και άσχημος; Έλα στο γυμναστήριο μας και μείνε μόνο άσχημος"...

 - Όταν τα καταστήματα μου στέλνουν φυλλάδια που γράφουν "ανοίξαμε και σας περιμένουμε" στέλνω κάρτες που γράφουν "κλείστε δεν θα έρθω"

- Ο γνήσιος άντρας πρέπει να χτυπάει το χέρι του στο τραπέζι και να λέει...
Εγώ θα αποφασίσω τι ώρα θα σφουγγαρίσω..!!

- Μπαμπά, μπαμπά στο σχολείο, με φωνάζουν μαφιόζο.
- Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.
- Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε;

 - Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα ή παράνομα ή παχαίνουν ή όλα μαζί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: